Kızlar ikili tarama testim yüksek cikmisti doktor perinatolojiye yönlendirdi.182 den aradım hep randevular kapalı muayene olduğum hastanedeki doktoruma sordum o da selçuklu tıp da özel muayene yapan doktorlar var dedi o şekilde gittim bugüne randevu verdiler.insallah gidicem 13 haftalık hamileyim giden varmı bu doktora nasıl uzun bakıyor mu ilgilimi bilgisi olan varsa yazar mi