Merhaba arkadaslar 22+5 haftalik hamileyim hic bir sekilde demir hapi (gyn ferro, surup, damla ve hatta ilac degildir yazan sidefer kapsul) kullanamadim asiri bulantim oldu ve her gun kustum
ecopirin verdi plasentamda kireclenme varmis simdi onu iciyorum 4 gundur geceleri ve ertesi gun kusuyorum hamileligimin 6. haftasindan beri kusuyorum benim gibi olan var mi? neden bu ilaclari kullanamiyorum oneriniz var mi?