Ben de sezeryandan korkuyorum. Ameliyat oluyorsun kesiyorlar kaç kat acı çekiyorsun sonrasında ama normal doğumda adı üstünde normal birşey milyonlarca yıldır olan birşey doğururken çok kolay diyemem ama geçiyo gidiyo. Ben epiduralsiz doğurdum doktorumla kötü bi tecrübe yaşadım ama iyiki normal doğurmuşum. Sağlık yüzünden doktor sezeryan derse o başka tabi