Bende 6 haftalık hamişim. İlk kontrolümüzde rahimde kanama gören doktorum bu ilacı sabah akşam için verdi. Umarım hemen biter diye hayal ediyordum ama yazılanlara bakılırsa uzun kullanılan bir ilaç 😔 beni çok sersemletiyor, baş dönmesi ve uyku hali yapıyor. Ayrıca motor becerilerimde zayıflıyor. Sizde de böyle etkileri varmı