ryilmaz07 benim de pozitif 32 haftalık hamileyim. en son 24 ağustosta kontrole gittim 24 eylülde tekrar gitmem gerekiyordu ama 2 ekime kadar evden çıkamıyorum. Doktorumu aradım durumu anlattım, hareketlerinde azalma hissettiğinde hemen acile git dendi ve pozitif haftalarda 10 gün sonra bulaştırma riski sıfıra iniyormuş 11. Gün mutlaka kontrole gel dedi yine de 14. Günü bekleyeceğim ve 2 ekimde gideceğim o zamana 34+3 olacağım. Doktorum karantina bittikten sonra gitmemde sıkıntı olmadığını söyledi. Siz de Doktorunuza bir sorun bunu isterseniz