Evet bebek toplaniyor ve kasılma oluşuyor yalancı doğum sancıları oluyor benim öyleymiş hatta şuan 37+4 oldum günlük 5-6 hatta daha fazla toplanıyor elimle.masaj yapıyorum vuruyorum düzeliyor rahat bir pozisyondada düzelme oluyor ama eğer uzun süreli öyle kalıyor ise hemen doktora gitmeniz de fayda varmış.