Gulayozgoc Kızlae fatma ana otu kullandınız mı ? Sadece doğum anında mı tükettiniz yoksa öncesinde de tükettiniz mi
Nlgn16 Gulayozgoc canım bence doktoruna danış çünkü hamilelikte bitki çayı sıkıntılı diyorlar ama bana sorarsan onu kullanacağını hurma ye hem kolay doğum sağlıyor hem de açıklık yapıyor doktorlar da bunu öneriyor 😇
Assye Gulayozgoc meryem ana otu tüketilmiyor yalnız arkdaşlar onun olayı farklı, onu suya koyuyorsunuz açıklığınız baslayında ve dua okuyosunuz açıklığınız biran önce açılaın doğum hızlı olsun diye belki bi miltar okunmus susan içiliyor isterseniz 🤷🏻♀️
Merve__kozz Gulayozgoc doğum sancıların basladığı an ılık suya konulur ve biri tarafından meryem suresi okunur o ot açıldıkça sizinde rahminiz açılır ve doğumunuz kolaylasır. Doğum bittikten sonra da sudan cıkarılması gerek. Bana ilk doğumumda sağolsun yengem yapmıştı gayet rahat geçirmiştim
Dilara60 Assye açıklık başladığı zaman demişsiniz benim 2 cm açıklığım var ama doğum başlamadı evimdeyim normal hayatıma devam ediyorum doğum başladığı zaman mı koyuyoruz suya bende dün aldım bugün post açacaktım bu postu gördüm ☺️ Tam olarak nasıl oluyor?
Assye Dilara60 canım doğum başladığında konuluyor, hastanedeyken özellikle cunku hızlı açılmayı sağlıyor yani inanış o şekilde, ben kadın doğum servis hemsireliği yaptım genelde bu sekilde yapıyoşardı getirenler hızlı açılmasını sağlıyordu 😊
Dilara60 Assye peki ne okunuyor önce su okunup sonra mı ot konuluyor içine 🤷🏻♀️ Kusura bakmayın lütfen bilmiyorum gerçekten 😶
Kbrydgd Dilara60 sancilarin geldiginde otu bi kaba koy . Icine de su koy . Ve o suya meryem suresi yasin suresi ayetel kursi gibi okuyabildigin sureleri oku . O ot suyun icinde acildikca senin acilmanda hizlaniyor
Gulayozgoc Nagihan78 zannetmiyorum zaten böyle kapalı bi ot görsellerden bakın google den . Onu suya koyuyormuşsunuz meryem suresi okuyormuşsunuz bir bardak içip o ot suda açıldıkca sizinde açılmanız oluyormuş suyunuz veya nişan geldiği gibi onu suya koymanız lazımmış. Bi yakınınızda yapabilir miş doğumdan sonrada atmanız lazımmış
Gulayozgoc Nagihan78 bi çok baharatçıda yok merkezi biyerde değilseniz bulamazsınız. Ben şehir hastanesindeki bi aktarcıdwn bulabildim sadece . Doğumuma 1 hafta kaldı bu sebeple trendyoldan bekleyemezdim bulamasaydım mecbur ordan alıcaktım bende 🙈