symslmz Kızlar kamuda çalışıyorum. Pazartesi günü 24+0 oluyorum. Raporu o gün alabiliyor muyum ? Yoksa 24 bitimi mi gitmem gerekiyor
babysevgi symslmz 24+0 ztn 25 in basladığı hafta oluyor . Doğru zaman yani sizin için . Diğerlerş 23+0 da gitmiştir ilk bende öyle yapmıştım vermedi 24. Haftaya girince sanmıştım meğerse doluncayms
symslmz Oznur8990 raporu alan arkadaşlarımın doktorları 24ün bittiği 25n baslafıgı hafta vermişler raporu