Arkadaşlar merhaba benim hamileliğim öyle çok ta zor geçmedi mide bulantısı vs hiç yaşamadım diyebilirim ama son ay mahvoldum burda bir çok kez yazmıştım hatta el ayak bileklerim ağrıyor dayanamıyprum uyku uyayamıyorum diye çok zordu benim için son haftalarda çok fazla hurma yedim pilates topuyla çalıştım doktorum 36/37. Hafta kontrollerinde hep açılma varmı diye bakmak istedi ama ben istemedim hep çekindim biraz daha beklemek istedim nst de çok az sancılarım çıkıyordu gelelim o güne bir önceki gün kardeşimle yütüyüşe çıktık tabi benim ayak bileklerim kopuyor ama ben zorla yürüyorum ertesi gün kontrolüm var diyorumki ben kesin yarın doğrucam öyle hissediyorum diye sonra akşam eşim eve geldi oda öyle dedi yarın sanki doğurucan sen dedi güldük bizde ertesi gün uyandım kan ilacımı içip uzandım kahvaltı yapıp gideyim dedim ama uyumuşum bir uyandım saat 9 ve benm randevu saatim 9 hastane çom yakın hemen hazırlanıp gittim ama doktorum rahatsızmış serum takılmış bende o arada nst ye girdim az az sancılarım çıkmıştı sonra muayaneye geçtim doktorum alttan bakalım gel dedi tamam dedim bir baktı şok oldu çünkü benim açıklığım 5 cm di doktor seni hemen doğuma almam lazım dedi eve gidicektm ama seni bekliycem dedi sakın etrafta dolanma dedi hiç panik olmadım ilk dığumum bu arada heöen işlemleri yaptırdık yakınlara haber verdik ama kimseyi almıyorlar pek oda hazırlanırken ben açtım diye kaçamak bir poğaça yedim biraz su içtim aradılar odaya çıktım hemen giydirdiler pişates topu istedim onda çalıştım bu arada kardeşimide aradım meryem ana otunu oku diye okumuş onun da faydası olduğuna çok inandım yavaştan suni verdiler wma bende tık yok doktor baktı hala 5 cm sonra tekrar ebe baktı 6 cm biraz geçti doktor geldi suyunu patlatıcam korkma dedi patlattı suniyi biraz fazlalaştırdılar ama ben orda koptum zaten çok sancı geldi duramıyorum ama asla bağırmadım nefes egzersizleri yaptım biraz sancı çektim ama çok fenaydi annem ebeyi çağırdı duramıyor bişey yapın diye ebe geldi aç dedi bi dk dedi olmaz çabuk aç dedi bir baktı çocuk sıkışıyor doğuma haneyi hazırlayın sen de ıkın bebeğin için dedi hemen doğum haneye aldılar üç kere ılkınmamla yavrum doğdu o an bittim zaten herşeyi unuttum çom küçük ben bununla napıcam diye ağladım hatta 2.650 doğdu yavrum ama sağlıklı şükür dikişim fazla biraz çünkü yırtılmışım onun dışındadq sütüm geliyor ama az istemeyerek mama veriyorum çünkü doymuyor ağlıyor şekeride düşük çıktı diye mama verdik şuan ikimizde iyiyiz 3 günlük olduk Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşalalh bu arada doğumu çamlıca medipolde yaptım memnun kaldım