gulumse0611 ben 2 adet vurmak zorunda kaldım erken doğum riskim olduğu için ama çok şükür şuan bir sıkıntı yok erken doğum riskiniz yoksa ne zaman vurulması gerektiğini doktorunuz daha iyi bilir bence endişe etmeyin Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻❤