Nesli1509 iyiki açtınız başlığı canım ben de merak ediyordum baş ağrısı normal mi diye. Aynı durumu yaşayanlar varmış. Bi kaç gündür sabah başlayıp akşama kadar devam eden baş ağrım var fakat bugün hayatımda diyorum hayatımda hiç bir zaman yaşamadığım kadar çok ağrıdı başım ve ne yapacağımı şaşırdım. Hiç abartısız hüngür hüngür ağladım. Kocama telefon açtım işteydi yalvardım resmen gel bişeyler yap benim başım çok ağrıyo diye. Geldi Allah razı olsun okudu baya başıma masaj yaptı bana mısın demiyo. Sonra annemin tavsiyesi üzerine patatesi dilimleyip alnıma patatesten bi taç yaptı 🤪🤪 aklınızda bulunsun soğuk soğuk iyi geliyor. Biraz hafifledi şimdi. Bide sezaryen doğum yapanların baş ağrısına doktorların önerisi bol bol kahveymiş iki fincan kahve içtim o da biraz rahatlattı ama daha çok patates. Ve bu başağrısı daha ne kadar devam eder çok merak ediyorum cidden çok zormuş ki benim en hafife aldığım hastalıktı önceden baş ağrısı. Şiddetli olması gerçekten fenaymış 🤦🏻♀️😢😢