Cicek33 gazdır canım benimki 17 den sonra çıktı karnım ondan önceki şişkinlik gaz . Hiç merak etme o seyirme halindeki ise bebektendir☺️ Her seferinde doktora gitmek tehlikeli açıkçası tevekkül et bol bol o haftalarda insanın aklına her şey geliyor korkuyorsun biliyorum bendede öyleydi doktora gittiğimde bile içimde korku oluşurdu neden bilmiyorum🤷🏻♀️ Şu an tekmelerini hissediyorum içim öyle rahatladı kuzum. Merak ettiğin bir şey varsa da bence doktoruna mesaj at