EbruSevban Sinemcetin20 28.haftada 1150 gramdı 32.haftada 1950 gram olmuştu benimki canım 👼 Doktorum en hızlı kilo alacağı dönem dedi 36 da çağırdı tekrar ortalama 3000e yaklaşır dedi bakalım 🙈
Sinemcetin20 EbruSevban benim erken dogum olabilir oyuzden 35e kadar insallh kilosu fazla olur kizm 35te geldi dunyaya 2600grdi kuveze girmişti buda öyle olmasın yaa
EbruSevban Sinemcetin20 kızınız kilodan dolayı mı girmişti yoksa akciğer problemi falan mı vardı 2600 kuvozluk bi kilo gibi gelmedi inşallah zamanında gelir bebeğiniz sağlıklı bir şekilde kucağınıza alirsiniz 🙏🙏🙏
Nzehra4654 Sinemcetin20 2750benim kızım 37 haftalığız doktorumuz bize yeter de artar bu kilo almasına gerekte yok kasma kendini dedi neden küvez acaba
Sinemcetin20 EbruSevban sancim oldgu icn doguma girdim sarılık var dendi kuveze girdi 35 haftlik prematüreymis
EbruSevban Sinemcetin20 görümcem ikiz doğum yaptı kilodan aldılar bebekleri 2000 i tamamlaması yeterli denildi benim hiç tecrübem olmadı onda duyduğum için sordum . Hayırlısı olsun sizin için dua edicem inşallah zamanında gelir kızınız sağlıkla kavuşursunuz 🙏🙏👼
Sinemcetin20 Nzehra4654 denizlide doğanı kuveze aliyorlar 1hafta kaldı kizm sarılıktan bu bebekte oyle olurmu diye korkuym
Ezgim 27+2 de 1kilo 64 gramdik dun gittim 32+0 1kilo750 gram olmusuz 34 de tekrar cagirdi ne olur o zamab bilemem
SKelebek Ezgim aaa tamam kuzum benim 1640 gram 27 de sandım yanlış okumuşum kusura bakma halkını helal et