Bende 33 haftalığım bazen ufacik agrida korkuyorum 😑 Benimde karnımın icinde cok toplaniyor cocuk ama sanci felan olmuyor doktorum birsey olmaz ondan demisti ama bilmiyirum☺ Esimde bugün yolda yürürken karnin diye asagida duruyor dedi iyice korkuttu beni 😑 Haftaya kontrolumuz var hayirlisi bakalim.