Merhaba kızlar. Kızçem kucağımda şuan emzirirken yazıyorum size. Bi haftalık olduk bile biz bal kızımla😍 çok uzun tutmadan anlatıcam 9 eylül çarşamba sabah yatışım yapılıp suni verilcekti 41.1 olmuştum kızım da doktorun verdiği tarihi beklemiş ki herhalde gece 2 buçukta kasılmalarım başladı 1 aydır beklediğim her wc gittiğimde kontrol ettiğim nişanım geldi ben tabi hala gelesi yok diye rahattım çişime diye kalkmıştım😁 birden şoke oldum kasılmaları takip etmeye başladım sık vuruyordu biraz oyalandım sonra dayanamayıp yengemi kaldırdım duşumu aldım nefesle sakin bi şekilde karşılıyodum 6ya kadar bekledim kan gelmeye devam edince biraz endişelendim eşimi kaldırdık yola koyulduk 7 civarı hastanedeydim 3 cm açıklık varmış yatışım yapıldı çok geçmeden 5 cm oldu istifra ettim kasılmalar şiddetli geldikçe ama hala nefesle güzel bi şekilde karşılamaya çalışıyodum hiç bağırmadım ebe eğitim mi aldın dedi hayır dedim internetten okuduklarımla neyse sonra ara ara gelip kontrol ediyolar nihayet tam açıklığa gelmişti çömelme hareketi yaptırdılar ıkın dediler ben artık bitkindim ama var gücümle ıkındım 3 5 ıkınmayla kızım doğmuştu ben rahatlamanın verdiği etkiyle ağlamaya başladım doktor Allah razı olsun çok güzel bi doğum yaptın sabırlıydın dedi sonrasında dikişlerim atıldı toparlandım kızım yanımdaydı herşey geçmişti artık… 13 53te 3 buçuk kilo 50 cm ile kızım dünyaya geldi. Hala inanamıyorum bu mucizeyi ben mi doğurdum ben anne mi oldum… tarifsiz bi duygu Allah herkese nasip etsin burdaki hamişlerin de doğumunu kolay eylesin 😊💕5