Ulkumom seymoska test çok.basit iki kere yaptırdım.korkulacak hiç bişey yok psikolojik olarak rahat git. Daha kolay geçer.
Merveturksoy Bende de aynı dert var inanın 1.5 aydır sırf o teste girmeyim diye kendimi izole ettim ama sezeryan da mecburiymis
seymoska Merveturksoy evet mecburiymiş.Bir taraftan da insan hastaneye de güveniyor,ama işte korkuyorum
seymoska Merveturksoy merhaba size yazmak istedim,bugün testi verdim sanki burnunuza tuzlu su kaçmış gibi bir his ve 10 sn sürmüyor.Korkulacak birşey yokmuş.Sizde rahat olun