Mamyyyyy 32/33. Haftamda temel kullanacağım herşey (zıbınlar kundaklar şapka eldiven vs) herşeyş yıkayıp ütülemiştim. Hastane çantamıda açmış 36.haftaya kadar ekleme çıkartma yapa yapa kapattım :) olduğum şehirde yalnızım eşimle, mağlum virüsten dolayı kimselerede gelemicek diye hazrda tuttum. Zaten dr veya ebe de sana artık çantan kapıda hazır olsun diyo zamanı gelince :) ..
parça parça hala aldıklarım va oluyo onlarıda ağır ağır yıkayıp ütülüyorum. Erkn yapman bence iyi çünkü nasıl doğuma gideceğimz belli değl. Günü saati hiç belli değil :) şuan 38+5im benimkinin gelesi yok ama çok şükür herşeyi hazır :)