Merhaba 2 haftadır hel araştırdım ve doktorumun ihmalsizligi yüzünden daha kötü olabilirdim 32 haftalik hamileyim ve 29 haftadan beri adet sancisi gibi sancılarım başladı aradım normal dinlen geçer dedi bu gittikçe ilerledi en son 1 gün önce gece sabaha kadar devam edince dayanamayıp genel tahlil yaptırmak istedim. Genel tahlilinde idrarımda protein kaçağı tanisi konuldu yani bu bir gebelik zehirlenmesiymis ve kendi doktorum bu tanıyı koyamadı başka doktora gittim hemen orda detayları öğrendim çocuğun durumu şuan iyi ama birkaç gün takip edicekler eğer ileri boyuttaysa durum çok kötü tabiki ne olur bana dua edin ilk çocuğum ve yıllarca bekledim. bu durumda olan varmı aranızda süreç nasıl ilerledi yazabilirmi birde lütfen ağrınız sızınız olduğunda ihmal etmeyin araştırın. Teşekkürler şimdiden herkese