Halimeertkn Kızlar merhaba 38+6yım karın ağrısıyla uyandım tuvalete gittim hala karnım ve belim ağrıyor adet sancısı gibi. Bu bir işaret olabilir mi
Esranur2 Halimeertkn bndee gece karın agrisiyla ugrastim gelip gelip gitti gaz sancisi sandım soda içtim tuvalete çıktım hala ara ara karnım ağrıyor belimde bu arada 37+1 im bu doğum mu acaba ya
Betulfatih Halimeertkn Canım senim sancılarım aralıklı başlamış bende öyleydim bugün sezeryan olacağım çünkü 3 gün oldu acilmam ilerlemiyor 1 cm ile kalmış sancım 100 nst de
Damla________ Halimeertkn olabilir gittikçe sıklaşır ve agirlasirsa açılma var mi diye doktora gitsen iyi olur
Betulfatih Halimeertkn Kuzum sen hemen doktora git sancıların var belli ki acilman olabilir nst gir hemen bekleme sakin