Nurunsl Kızlar ne kullanıyosunuz ilaç olarak çok kaşıntım var. Bana ilaç vermedi nemlendir dedi bepanthol kaşıntı egzama kremini aldım çok yararı yok gibi😫
Fatmanurrr23 Nurunsl benimde var egzamam vazelin ve sos krem var onu kullanıyorum çok rahatlatıyor uzun süre nemli kalıyor kaşıntı olmuyor
deniiizz Nurunsl gebelikte kortizonlu kremler sakıncalı canım bepantol işe yaramadıysa fito kremle nemlendirebilsin veya bitkisel yağlar..
Nurunsl Fatmanurrr23 ne zaman başladı peki canm senin :( bide kaşıntı ve ufak ufak kızarıklık mı oluyordu
Fatmanurrr23 Nurunsl aynen kaşıntı kızarıklık pullanma 25 de iyice artmıştı ama şimdi düzene girdi dediğim kremlerle canım
deniiizz Nurunsl benim ellerimde kışın oluyor malesef ve 4-5 ay geçmiyor şu an yoı mesela ama kasım gibi başlar yine 😕