Seva_aa canım benimde 4.5 çıktı bir sonraki ay kontrole gittim düzelmişti bir sonra ki ay tekrar gittim yine yükselmişti doktorum dozu arttırdı bebek karnımda büyüdükçe ihtiyacı artıyormus benden karşılıyormus. O dozda kaldık en son çok şükür aylardır düzenli bir sorun yok