meryemsahin4646 cnm bende 22 yim ve 2.5 senedir evliyim kızımı dogurdum kızım 9 aylik 4 aylik gebeyim fakat bebis kendini çok gizliyor ya plesantanin arkasında duruo ultrasyonda yada yan duruo ama kızım 3 aylikken başladı yüzünü göstermeye eşimle her kontrole gitmemizde hep yarım seviniyoruz artık 20 haftalik olduğunda detayliya gideceğim o zmn kaçışı yok