Edaedaeda Kızlar bebeğim karnımda toplanıp sertleştiriyor baya karnımı ara ara ilk defa yaşıyorum 36+3 um normal birseymi
Sumru Edaedaeda bende 36+4 üm benimde öyle canım doktorum normal olduğunu söylemişti hatta toplanınca adet ağrısı gibi ağrım oluyordu nefesim kesiliyordu
mayispapatyasi Edaedaeda benxe bugun sordum doktoruma, normal oldugunu hatta agri bile girerse yalanci kasilmalar oldugunu rahimin kendini hazirladigini soyledi
Edaedaeda Eslem23 kısa sürüyor hareket ediyor sonrasında hissediyorum. Şuan da bel bagrilarim başladı gece gece