MYstryy Gezmis durumuna gore degisir. Ben 17 hafta 4 gnlgm 5 gunde bir hala vuruluyorum 12. Haftamdan beri
Serifetsbs Gezmis Benim erken doğum riskim olduğu için her hafta vuruluyorum 22 haftalıkken farkedildi 28 haftalığız büyük ihtimalle 32 veya 34 haftaya kadar devam edebilirim
Umutluuu Gezmis ben 8 haftalıkken aşırı kanamam oldu o zaman başladım 5 günde bir şeklinde. Şimdi 21 haftalık olduk bugün son dozu vurdurucaz inşallah.
Nurunsl mrvears evt kanama vardı. Valla görmüşümdür inşallah. Güçlü bi iğne olduğunu biliyorum. Sennde mi kanaman var canm ? Kaçıncı haftasn
bebis-1 mrvears bende 16. Haftaya kullandım çok şükür bebişimi kucağıma aldım. Öncesinde 2 düşüşün vardı
Serifetsbs Nurunsl Rahim ağzı kısalması çıktı canım iğne vuruluyorum yatıyorum ve iğne sağolsun yükseltti biraz
Serifetsbs Nurunsl Evet canım benim işe yarıyor Sağsalim vakitlice alırız kucağımıza inşallah bebeklerimizi 😊
minikbebeklerim Benim ilk 14. haftada kanamam oldu öyle başladım şu an 5 günde bir yaptırıyorum. 32. Haftada bırakacağım