Bbusraaa ben avent pp 260 ml olan biberondan aldim 60 tlydi jokerde uye olunca 20 tl kupon verdi 40 tly geldi biberon.Biraz buyuk ama zaten 3,4 ay sonra ictigi mama artacak.Tek biberon kullanacagim.Sizde tek seferligine benim yaptigim gibi alabilirsiniz.Yegenimde aldi aynisindan suan kullaniyor bile rahatlikla💕