Kızlar şuan hastanede bebeğimin yanından yazıyorum 🥰
38+5de mauyenede 1 parmak açıklığım vardı bebeğim 3.800 kilo görünüyordu idrarda proetin testi yapıldı ve protein kaçağı cıktı o yüzden acil suni sancıyla tam 39.haftamda doğuma alındım nisanım suyum yada sancı hiç bir belirti yoktu suni sancınin ilk serumu verildi hareket ederek geçirdim ama açıklık 1santimi geçmemişti ve 2.serumu taktırmak istedim bebekte herhangi bir sorun yoktu çünkü ve 2.serum takıldığı andan itibaren dayanamicagim şekilde sancilar girmeye başlamıştı açıklığa bakmak için muayene etti ebe ve böyle bir acı ben hiç yaşamadım kızlar ki acı esigim yüksek çıkmasına ragmen neyse ebe suyumu da patlattı hem kendi sancim hem suni sancı birbirine karıştı resmen sabah 7de başladık 3 buçuga kadar dayanabildim yalvardım beni sezeryana alın diye çünkü sancim ilerlemiyordu 1santimdi hala ve doktorum geldi benimle aynı fikirdeydi çünkü ilerleme hiç bişekilde olmadi sezeryana alındım genel anestezi yapıldı çünkü artık dayanicak gücüm kalmamıştı ve uyandığımda bebeğimi emzirene kadardı herşey çok acı çektim gerçekten herkes aynı olucak diye bisey yok tabiki korkmayın Allaha sığının kızlar bi şekilde acılar geciyo ve büyük bi mutluluk sariyo etrafinizi bebeğinizi görünce ve bebeğim 3.500 doğdu ve anne oldum şükürler olsun Allahım herkese bu sevinci yaşatsın 😘🥰