Humaninannesi20 C.tesi hemen hemen 33 haftalık oluyorum isteğe bağlı sezaryen olmak istediğimi söylesem bana gün verir mi ? Bir de nst ye sokar mı acaba ?
ElvinAlaz Humaninannesi20 32. Haftada nst ye başladık. Doktora göre değişiyor nat haftası. Sexeryan sorun içinde evet gün verir
zeyzey95 Humaninannesi20 nst doktora göre değişir bi arkadaşım 31 de başladı ben 32 sordum 35-36 da başlıyorum ben dedi
Imfromlastnight 38 olacağım cmt günü. Yarın da muaynem var. Anca yarın gün verecek:) nst ye daha hiç sokmadı beni :/ herkes 34 ten itibaren giriyor. Anlamadım. Çok şükür ağrım sızım yok
bbhhrr5289 Bende bugun doktordaydim 34 haftalik nst yi sordum 37.haftadan itibaren yapiliyor dedi her doktor farkli sanirim sezaryen icinde 39.haftayi bekliyormus