Adonis01 Arkadaşlar ben 13+3 günlük gebeyim . 12.haftaya kadar karnım dümdüz ilken 12.haftaya girdiğimde karnım birden şişti . Sonra 2-3 sonra tekrar indi . Şimdi yine şişmiş durumda . 12-13. Haftalarda göbeğiniz hafiften çıkmaya başlamış mıydı yoksa şişkinlik mi şu anki ?
Babyboy2309 Adonis01 o olir canim bendede Oyleydi kirkuodum ne oluyor diye 15.16.haftadan itibaren buyumeye baslicks merak etme
Mammimammi Adonis01 anatomi meselesi biraz karnın büyümesi. Şimdi daha çok minicik oldugu için onun şişkinlik oldugunu düşünüyorum. Rahminiz henüz daha dışardan belli olacak kadar büyümedi. Genel olarak 18 civarı belli olur. Ama tabi yine anatomi meselesi. 23. Haftadayım hala karnım dümdüz 😐
Sevmmmm Adonis01 ben de 13+4 um karnım bildiğiniz çıktı yani hamile olduğum anlaşılıyor göbek gibi değil yani çıktı işte bana da erken geliyor ama kişiden kişiye değişir işte
imrange Haftadan sonra oluşan şişkinlik gerçek bebek şişkinliği diye biliyorum benimde o haftalarda bazen çok şişerdi sabah uyanınca geçiyodu genelde gazdan dolayı şişiyor
Adonis01 Sanırım dediğiniz gibi şişkinlik , gaz . Çünkü göbeğim bir inip bir şişiyor . Peki Şişkinliğe ne iyi gelir kızlar, var mı öneriniz ?
Adonis01 Glakky1 Haklısın galiba ama sadece göbek olunca da kilo mu gaz mı bebek mi anlamadım işte 🙄😅 Misal sabah göbeğim düzdü şu an yine 5 aylık gibiyim .
icegul Adonis01 inşaallah canım. Normalleşse bile çok sürmüyo ama. Her ay oluyo illaki bi dönem. 😁 yenilenlerden falan herhalde