Seyma27 17+5gunluk gebeyim nasil rahatsam oyle yatiyorum 🤗 surekli saga sola dondugum icin sabit bir yatisim yok.Sol sag duz hafif yuzustu yan yatacak sekilde yatiyorum.Ilerleyen zamanda bu sekillerde bile yatamayacagiz.Uyusak yeter diyecegiz.O yuzden rahat yat.Saga yatinca kan basinci bebege gitmez diye birsey yok.Bebege her turlu gidiyor sadece senin vucudun bu kani bebege iletirken biraz daha efor harciyor diyebilirim.Bebege zarari yok sadece senin vucudun biraz daha calisiyor bunun icin boyle diyebilirim sana.Tabiki yine agirlik olarak sola yatmaya calisiyorum.Sende bu sekilde yap agirlik sol olsun.Ama diger turlu de yat vucudun rahatlasin.Uyanik oldugum vakitler.Gunduz surekli yatiyorum koltukta ve duz.Suanlik hersey yolunda gidiyor bebegimle.O yuzden bunlari cok kafana takma sen nasil rahatsan bebeginde oyle rahat.Bebegin rahat olmasa bunu sana hissettirir.❤