Dogansinem57 36 haftalik gebeyim bebegimin saglik açısından bide dogum kolayligi icin hurma yesem erken mi😇😍
Ceydaaaaa Dogansinem57 Bence degil ben 31. haftalık olacam 32 den sonra günde 3 tane yemeye başlıcam 😊Allah nasip ederse 36 dan sonra da günde 7 taneye çıkarcm 😊
mervoss Dogansinem57 valla ben 31 den beri ayda 15 tane günde 1 2 taneye denk getirerek yiyordum az yani hala bi faydasını görmedim 39+1 bebegim kanala bile girmemişti 😂
Evlat_can Arkadaşlar hurma şifa olsun diyemi doğum içinmi yiyorsunuz ben ilk defa duydumda yani belirli bi haftasımi var ve adeti 🤭🤔
mayispapatyasi Evlat_can dogum icin faydasi olur doye tavsiye edilir canim. 3-5-7 adet gibi tek rakam yenmesi uygun olani 😊 ben 33den sonra yemeye basladim doktorumun tabsiye ile 3 adet basladik
mayispapatyasi Dogansinem57 bana 33 haftamda 3 adet baslayabilirsin dddi doktorum. Bugunde 36 olduk 5e cikar artik. 38de falan 7 adet yersin dedi
bebeklerim__ Dogansinem57 ben 39 da başladım 2 gün yedim 3. Gün doğum yaptım canım.. ama.arkadaşlar başla demiş başlayabilir.sin tabiki.herkes de aynı etkiyi göstermiyor