sntn Kızlar 13+3 haftalık hamileyi hamileliğimi 3.-4. haftamda öğrendim öğrendiğimde 64.8 kiloydum şuan 61 kiloyum kilo almak yerine her geçen gün kilo veriyorum aslında güzel besleniyorum ama neden böyle oluyor acaba yaşayan var mı
EbruSevban sntn 74 kilo ile hamile kalmıştım 64 e kadar düştüm şuan 33+2 olduk 68 kiloyum bebeğimde çok şükür sağlıklı gelişimi kilosu boyu iyi 🙈 kilo alsam çok fena olabilirdi Allah yüzüme baktı diyorum yoksa nasıl çalışırdım nasıl hareket ederdim 🙄
Aloneanqel sntn 90 kilo ile hamile kaldım. Doktor bu ne hal Doğum yapamazsın bu kiloyla çok zorlanırsın dedi, gebelik şekeri de çıktı. 2-3 ay kadar sürede diyet ve insülin verdiler o şekilde 7 kg verdim. Hala da veriyorum bebeğim sağlıklı elhamdulillah 🙏🏻🙏🏻🤲🏻💖
NefesAyza 86.6 kilo ile yolculuğum başladı.. an itibari ile 22+0 haftalık olduk :) bugün tartıldım ve 82 kiloyum ama herşey yolunda çok şükür 😌🙏🏻 kafanıza takmayın lütfen 💕
Derya-D Cnm ilk 3 ay vermen çok normal. Ben 7 ve 8. ayımda 5 kilo verdim. Ama doktorum problem olmayacağını söyledi. Bebek büyüyorsa sıkıntı yok. 😉
sntn EbruSevban bende istemiyordum açıkçası kilo almayı çok gebelik öncesinde cips çekirdek vs tüketirdim onları bıraktık belki ondan da olmuş olabilir diyorum ama gören herkes zayıflamışsın senin kilo alman lazım bebeğin büyümez vs vs biliyorsunuz insanın sinirini bozuyorlar
Kinalihalime Aloneanqel ay ne guzel vermissiniz ben 93 ile kaldim 27 hafta 4 gunluguz 100 kiloyum simdi
NefesAyza sntn onlar sürekli konuşacaklar biliyorsunuz :) yok doğum şekli yok süt yok çocuk yetiştirme bidi bidi… Umursamamak en güzeli.. bana yorum yapanlara sen de doğur öyle yaparsın diyorum 🤭🤭🤭