Sevdasil Kızlar sizde durumlar nasıl. Benim ikinci gebeliğim haftaya cuma sezeryan olacağım çok heyecanlıyım 💙💙
Sevdasil neslihann87 hastanenizde refakatçi bir kişi mi kalıyor bişey dedi mi hastane yada ziyaretçi kabul ediyorlar mı sizde
rumeysaa1 Sevdasil ya eşini alıyorlar yani doğumhaneye dimi ? Bazı yerler hatta çoğu yer bile doğum yaparken almıyorlarmış