baharkeldi Merhaba bugün 40+4 te doğum yaptım ama Mine hanımla değil 😁 içime sinmediği için bi daha gitmedim ilk doğum doktoruma döndüm Yüzyılda Seher hanım. İyi ki de dönmüşüm içim çok rahatladı kendimi güvende hissettim. Gayet sıcak geçti hep muayenelerim. Bugün de doğumumu yaptım onda😊 emeklerini ödeyemem.