Merhaba arkadaşlar
21.haftama girdim Ama hiç hareket hissetmiyorum. Tık yok,sırt üstü yatıyorum devamlı elim göbekte dinliyorum yok.
Neden yok,kontrolüm de haftaya daha var ama çok endişeleniyorum,korkuyorum. Öne mi alsam kontrolü.
kilolu değilim,ilk gebeliğim😕