Eveett 😏 Burda hep doğum hikayelerini okur acaba bigün bende yazabilecek miyim diye düşünürdüm hep ama şu an ne yazık ki doğum hikayemi değil kürtaj hikayemi yazcam size 😕 hem özelde hemde devlette iki farklı doktora muayeneye gidiyodum devlet hastanesine en son 6 haftalıkken gitmiştim ve 12 haftalık olunca ikili test için tekrar gelmemi söylemişti o güne kadar hiç devlete gitmedim 9 haftalık olduğu zmn özelde muayene olmuştum ve herşeyin iyi hatta bebeğin gelişiminin önde olduğunu öğrenmiştim çok sevinmiştik çünkü hamileliğimin başından beri düşük tehlikem vardı ve tedirgindik. Bu arada bundan önceki gebeliğimde de bebek daha rahme tutanamadan düşmüştü. 12 haftalık olana kadar muayene olmaya gitmemiştim virüsten dolayı da pek hastane ortamında bulunmak istemiyodum. 16.09.2020 tarihinde yani dün ikili test için devlet hastanesine gittim muayene sırasında bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim. Doktorum hastane içerisinde farklı bi doktorun daha görmesini istedi 2 farklı doktor muayene etsin dedi. O doktorda aynı şeyleri söyledi neye uğradığımı şaşırmıştım cinsiyetini öğreniriz belki diye hayal kurarak girdiğimiz hastaneden başımızdan aşağıya kaynar sular dökülerek çıktık 😢 Özeldeki doktoruma da bi görünmek istedim belki devlette tam görememişlerdir, ultrasonlarında bi hata vardır diye düşünüp kendimi teselli etmeye çalışıyordum bi mucize bekliyordum. Özel hastanedeki doktoruma gittik ondan da aynı şeyleri duyunca yapacak bişeyimizin olmadığını anladık. Herkes doğuma gitmek için hazırlık yaparken ben eve gelip kürtaj olmaya gitmek için hazırlandım 😏 hastaneye gittik yatış işlemlerini hallettik ilaçlarla düşürmeye çalıştılar alttan ve ağızdan ilaç verdiler ilk verdiklerinde pek ağrım olmamıştı ama ikinci vermelerinde sancıdan artık yerimde duramıyordum yaklaşık yarım saat boyunca sancı çektim sonra tam sancım geçti az dinleneyim diye oturayım dedim bi anda alttan birşeylerin su gibi aktığını hissettim oturduğum yerden kalkamadım hemşireyi çağırdım hemen ve o kalkmama yardımcı oldu ayağa kalktıgımda içimden bişeyin geldiğini hissettim hemen yatağa yatırıp kontrol ettiler düşen bebeğimdi 😪 kafası elleri kolları fark edilcek kadar gelişmişti 🙁 bundan sonrası benim için daha zor oldu bebeğin eşi içeride kalmıştı çıkarmak için doğum salonuna aldılar ve hiç uyuşturmadan çıkarmaya çalıştılar çok canım acıdı ama çıkaramadılar gece onuda ilaçlarla düşürmeye çalıştılar yarısı çıktı ama halen içeride kalan bişeyler vardı. Sabah olduğunda doktorum geldi ultrasonla muayene etti içeride birşeylerin kaldığını o da gördü ve hemen kürtaja aldı yine hiç uyuşturmadan uyutmadan canlı bi şekilde kürtaj yaptılar gerçekten doğumdan daha zormuş kürtaj olmak sonunda çıkardılar içeride kalan parçayı ve içimi temizlediler. Artık bebeğime dair hiç bişey kalmamıştı içimde ☹ benim için zor geçen bi operasyon oldu. Şu an bebeğim uyuyor bende doğum hikayemi yazıyorum gibi şeyler yazabilmeyi çok isterdim ama ne yazık ki öyle şeyler yazamıyorum 😏 kadın olmanın zorluğunu şu 2 günde bi kez daha anlamış oldum. Uzun yazdım kusura bakmayın. Rabbim evlatlarınızı size, sizleri de onlara bağışlasın. 🤲🏻