Bende çok araştırdım iki kuzumda her aşıya götürürken ebeyle konuşurdum her seferinde vicdana vurur aşı yaptırmayarak daha kötü hastalıklara sebep olabilirmiş bizim kararımızla çocuğa bişey olsa nasıl rahat edermişiz diye diye bütün aşıları yaptırdık. Ama bu sefer kesin kararlıyım hiç bi aşıyı hepatit b hariç yaptırmayacağım sırf otizm değil bir sürü hastalığı tetikliyor keşke daha güçlü daha dirençli davranıp çocuklarımı korusaydım şimdi karnındaki kuzuma daha bilinçli davranacağım inşallah