12Prlk_ozi 5 haftalığım.. Hamile olduğumu kime desem aman kimseye deme, nazar olur diyorlar.. Bu gerçek mi? Nazar olursa kimse hamile kalmasın diye düşüncedeyim, sizce? Bilgi ve yorumlarınıza ihtiyacım var
Mervetekmn 12Prlk_ozi ne alakası var ya allahım yarabbım ben hemen soyledım herkese hiç bişe olmadı çevremdeki herkeste öyle yanı sonuçta herkes hamıle kalabılıyor genelde. Ben pek ınanmıyorum bu bazı söylenen seylere
Mhtap4467 12Prlk_ozi nazardan değil de bazıları kalp atışından sonda diyor büyükler.bazıları da 3.aydan sonra.bebek ancak 3 ayda tutunuyor diye.ama nereye kadar söylenmicek ki ya:)) çok saçma 😁
monaroza 12Prlk_ozi Nazara inanıyorum ben de eşimle sözümüzden beri o kadar çok aksilik yaşadık ki ailesi kendisi söylüyo bize çok göz değiyo diye ben de yaşadım birçoğunu maalesef hamileliğimi de önceleri sadece kendi aileme bide eşimin ailesine söylemiştim onlar da istemedi o zaman başka akrabalara söylememi benim de niyetim yoktu şuan 21 haftalığım daha birkaç haftadır duydu akrabalar yine tabiki sizin kararınız ama kimin kötü niyetli olduğu da hiç bilinmiyo şu dönemde 😓
Ada01 12Prlk_ozi canım bende de kayınbabam istemedi kimseye söylememizi zaten bende biraz göbek çıkmadan söyleme taraftarı değildim. Nazara inanırım mesela hamileliğin güzel geçerse nazar değebilir ne bilim cilt problemi vs.yaşamayanlara değebilir yada kıskançlıktan bunun gibi aslında nazar değecek sebep çok Allah hepimizi korusun🌸
Ebrunn_trn Nem nazara inanıyorum iki bebegim de de gelip olumsuz yorumlar yapıyorlardı ve kaybettim şimdi de hamileyim özellikle eşimin akrabalarına demedim ben gebelik için ara verdim eşimin amcasının kızının bebegi olmuyor annesi bana geldi diyorki sen bebek yapmıyorsun çocugun mu olmuyor seninde benim kız gibi saçma sapan şeyler duydum en sonun da yenge dedim benim ilk çocugum dogumda öldü ikincisi kalbi durdu karnımda benim nasıl çocugum olmasın ki onun gibi bir tane daha var sinir oluyorum onları görünce doguma kadar söylemicem kızlar Biz temiz kalple söylüyoruz ama insanlar içi fesat korkuyorum çok
Happybabyyy 12Prlk_ozi katılıyorum. Bu devirde cocuk sahibi olmak zor artik. Insanlar ne asamalardan geciyor. Ayrica evlenemeyen barklanamayan onca insaninda icinden kotu niyetli olmasada ozenmesi negatif enerjidir. Insanlar evli cocuklu mutlu insanlara gipta edebiliyor. Bu doğal. Burda da okudugumuz bi cok hikayede bunu gorduk. Dedgm gbi cok normal insanlarin gipta etmesi. Ben sahsen nerdeyse 4 aylik olana kdr kimseye demedim diyebilirim. Cok kisitli kisilere dedim. Yani birde soyle bi durum var. Mesela duyurdunuz bi cok kisiye. Sonra allah gostermesin dusuk oldu. Sonra dusuk ile ilgili aciklama yapmak durumunda kalacaksiniz o pskolojiyle. Bence gerek yok.
Ela2020 12Prlk_ozi bencede haklılar çekemeyen çok ben 5 ay dememiştim en azından 3 ay bekleyebilirsiniz ilk 3 ay riskler olabiliyor
Xxz 12Prlk_ozi canım ilk zamanlar bebeğin tutunmasi riskli oluyor ya. Kötü kem gözlü birinin olumsuz enerjisinden etkilenirsin o yüzden söyleme . Bebeğin kalp atışları kesesi bir olussun. Bir tutundum sonra de. Bende öyle yaptım. İlk aile bireylerine söyledim 3. Ayında akrabalara söyledik .
Cnsuyagiz 12Prlk_ozi nazara inanırdım ama aşırı değil. Benim bulantılarım yoktu her şey gayet güzeldi. Ama ağzımı tutamayıp hep çok iyi olduğumu hiç bir şikayetimin olmadığını söyledim. Daha sonra ard arda başladı şikâyetlerim. Hatta bir defasında görümceme yemek sıkıntım yok çok yemek yiyorum dedim o da ben hamileligimde hiç düzgün beslemiyordum dedi ne güzel sen hep yemek yiyorsun dedi ve ben 2 gün boyunca ne yediysem dışarı attım.