Kızlar 2 gündür hurma ve adaçayına başladım 38+3 haftalığım.nst de en son canım 3 çıktı hiç açılmamda yok sancımda bebek doğum pozisyonunda ve başı kanalda ama oturmamış daha kanala girmemiş yani.bu akşamdan beri böyle bi kabızlık gaz sancısı gibi bi sıkıntı mide bulantısı adet ağrısı gibi arada ağrıda girip çıkıyo.adaçayı işe yaramayamı başladı acaba anlamadım.doğuma yakın bu tarz şeyler yaşanıyomu