Sinemcan merhabalar 12+1 de ikili tarama testi için gittiğimde ne hissediyorsun dedi doktorumuz bir hissiyatın olmadığını sadece rüyamda erkek bebek gördüğümü söyledim ekranda bende zaten komple bebeğimi görebiliyordum maşallah🤲🏼Sonra baktı baktı evet sanırım rüyan doğru erkek gibi ama yanılma olabilir kordan vs gibi dedi yine de renkli birşeyler almamamı söyledi 1-2 haftaya netleşir dedi şuan da da 12+5 deyiz salı günü tekrar kontrolümüz var Hemde ikili tarama testi sonucunu alıcaz bakalım hayırlısı ile o gün belli kesin öğrenebiliriz sağlıklı olsun Allah’ın izniyle ilk gebeliğim herşeye razıyım 😌🤲🏼Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım