Kızlar 3 gün bitti neredeyse ve birtürlü geçmen baş ağrım var 😭 uyku düzenim zaten berbat durumda 1 de uyuyorum 2 buçukta tesadüfen uyanıp sanki saatlerdir uymuş gibi 4 e 5 e kadar uyuyamıyorum tekrar. 37+5 olduk bu dönemde normal mi sizlerde de var mı ?