Kizlaaar 36+2 deyim squat ve pilates topuyla 0 ve 8 çizmeye başladım ama bunları ne kadar süre veya kaç defa yapmam lazım bilmyorum 😅
Sizler bunları ne kadar nasıl yapıyorsunuz, ve daha neler yapıyorsunuz 😎
Her gün evden çıkıp yürüyüş yapamıyorum sırf bunları yapsam yeterli olur mu acaba ya 🙈