Kızlar pazartesiden beri çok kötüyüm halsizlik eklem ağrıları ateş üşüme vardı dün test yaptırdım zorla pozitif çıktı Ankara şehir hastanesine yönlendirdiler 15 haftalık hamileyim çok korkuyorum 1buçukyaşında kızım var eşimde de belirtiler olmaya başladı sizler nasıl atlattınız ve ne tedavisi uygulanıyor?