Sermec27 Mucizem-m sanırım var cnm gecen burda bir arkadas tüp bebekle hamile kalmıştı ve kimyasal olmuştu
Cemrreedemirci Mucizem-m var. Doktorum söylemişti. Yerleştirme yapılırken tüplere yakın bırakılması ekibin yeterince profesyonel olmaması gibi sebeplerden dış gebelik olabilirmiş. Tamamen şans eseri de gelişebilir.