Merhaba bugün doktor çocuğumun kilosunun az oldugunu haftasina göre kücük daha fazla kilo almaz beklemeye gerek yok pazartesi günü suni sancıyla alalim dedi, bu arada devlete gidiyorum ilk gebeligim 38+2yiz, kilosuda 2.460 dedi benim gibi böyle bisey yasâyan var mı ne yapcam bilmiyorum cok korkuyorum her sey Allahın izniyle elbette dualarinizi bekliyorum