Cnsuuuu Merhaba arkadaşlar 6. Haftamdayım ve kanamam oldu doktora gittim kese ve bebeğim gözüküyor ama 7. Haftada kalp atışını duyarız dedi sorun olmaz dimi kalp atışını duyarız yasayan var mı böyle bir sorun?
Deletedmom95 Cnsuuuu ilaç verdi mi ? Ayrıca sakin kendini yorma bu süreçte mümkünse yatarak geçir kanaman geçene kadar. 🌿
esinnnn91 Cnsuuuu ben 9. Haftada duymuştum ilk hamileliğimde bence kafana takma dinlenmeye çalış😊 eğer kalp atışı yok dersede kadın doğum hastanesine git direk istdaysan zeynep kamil gibi
Hifa38 Cnsuuuu korkma canım Allah’ım izniyle bir şey olmaz bnde tüp bebek yptrdim ve de bnmde kanamam oldu hemde dört kez ilk kanamam da dedim btti artık buda olmadı falan bı gttik ki hamileyim 😍😍😍 dokuzuncu günüydü transferin düşün sonra yine oldu kese varken falan toplam dört kez oldu düşük iğneleri kullandım progesteron iğne falan çok şükür şuan 29 haftaligiz 😍😍😍😍
Cnsuuuu esinnnn91 tup bebek zaten doktorum 7. Haftada gel demişti kanama olunca acil gittik doktora zaten ya
esinnnn91 Cnsuuuu aaa bak bizim bi akrabada tüp bebek yaptı ondada böyle kanama olmuştu kendine iğne yapıyodu dr vermişti. Korkma Allahın izniyle düzelir inşallah.
Bortecim Bana da doktor geç döllenme olabilir biraz bekleyelim demişti tam 6. haftada, sonradan gittiğimde kese var bebek yok sana zarar veriyo almamız gerek demişti.ama boşuna stres yapma her kadın farklı her gebelik farklı
Cnsuuuu Bortecim umarım inşallah sizde tekrar güzel duygular yaşayıp sağlıklı bebeleriniz olur inşallah 🙏