Zehracelik Oyamom evet canım ilk aylar öyle oluyor bende çok merak ediyordum acaba hareket ediomu iyimi bi sıkıntı var mı gibisinden 😁ama benm oğlum pek hareketli çıktı ilk hamileligim olmasına rağmen 16. Haftada hissettim hareketlerini
Oyamom Zeynep-aa Maşallah maşallah 😍 İç karnımda geniş olabilir belki ondandır doktorum normal hiç bi sıkıntı yok demişti inşallah öyledir 🙏😇
Zeynep-aa Oyamom öyledir canım doktor sıkıntı yok diyosa ultrason da hareket ettiğini görüyosa sıkıntı yok 😍
Oyamom DaisyMom amin inşallah en başta sağlıklı olmaları 🙏 dediğin gibi canım göremediğimiz için merak ediyoruz ister istemez 🙈