Minnosannesi2 toplam 24 saat sürdü. Ilk adet sancisi gibi basladi ama düzenliydi. Gece iyi uyuyamadim. Dogacagi gün uyandigimda biraz daha yogunlasmisti ama 11-12 gibi bele geldi agrilar ondan sonrasini, sanci geldikce cömeldim ama bir süre sonra dizlerim cok agridi. Yürüyerekte cok güzel sanci karsilayabiliniyor. Ama sanci aninda durmicaksin özellikle yürüceksin. Yatarakta bir kac sanci karsiladim, o da emin olmak icindi dogum sancisimi diye. Sanci geldiginde esimin yardimi ile kalkip yatakta cömeldim ve belime masaj yaptirdim. Ama sunu söyleyim bel artik kopacak gibi agriyorsa, yani birinin oraya dokunmasi iyi gelixor gibiyse ve sanci geldiginde yürümek imkansizsa, kesinlikle hastanenin yolunu tutmus olun. Gec kalmayin benim gibi..