Cepni 11 agustosta ben normal doğum beklerken sezeryan oldum canım memnun da kaldım tavsiye ederim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Fata2014 Cepni hastanede nasıl bir süreç oluyor acaba biraz anlatır mısınız yanınıza kimseyi aldılar mı bebegi kim takip etti sanırım bende orda doğum yapacağım ama korkularım var?
Cepni Benim yiğenim orda hemşireydi şuan ayrıldı doğumumda oda vardı bebeği o takip etti ama onun dışında doğumdan sonra sürekli birileri gelip gidiyo çocuk ve sizin için kontrole