Valla ben iki aydır tartilmiyorum bile. O derece aldım en az 25le girerim doğuma. Linç yemek istemiyorum ama hamilelik iştahı çok farklı bir şeymiş canım ne isterse onu yemek istiyorum 🙁 en azından sağlıksız şeyler tuketmeden kilo aldım diye avunuyorum. Doğumdan sonra bu fütursuz iştah dizginlenir diye umuyorum, bir elimde yiyecek varken yazıyorum bu arada 😂