kayrayra Fulyag Gözde nasıl sence? Bence uyum açısından hoş, manaca da güzel, ayrıca kulağa da hoş geliyor.🌸🌸
Fulyag Eceizmir İlk kızımın adı Gökçe içime çok sinerek koydum ben de çok seviyorum 😊 Şimdi ona uyumlu isim arıyorum G harfiyle başlayan isim beğenemedik bari sonu -ce -çe olan olsun dedik onu da bulamıyoruz doğuma da çok kalmadı buluruz inşallah 😄